torek, 23. februar 2010

...jaz muca copatarica, delam copatke sveta...

Počasi nam je začelo primanjkovati copatov za goste. Stari so potrgani in grdi. Tako sem dobila idejo, da bi lahko naredila unikatne copate za goste in zase.
Bilo je potrebno iti v nabavo. Nabavila sem filc, gumo in skaj za podplate.

Hčerka Manca je zadnje čase navdušena nad baletnimi copatki in tako sem začela delati prve poskusne balerinke iz blaga, ki so ji premajhne :(
Manci so bile tako všeč, da jih je že dva dni nosila in govorila, da so se že raztegnile in so ji prav :)

prve poskusne balerinke iz blaga

Naredila sem še velike copate za natakniti, ki pa so morali počakati na detajle, saj je bilo potrebno Manci narediti nove, večje.
In tako so nastale poskusne balerinke iz filca. Kroj sem povečala, a vseeno so ji tudi ti premajhni.

 
poskusne balerinke iz filca

Tako, danes pa sem dobila še barvni filc in seveda si je Manca izbrala roza barvo. In tako so nastale balerinke iz filca, ki so ji končno prav.

 
balerinke iz filca brez detajlov

 
balerinke z detajli


 
in še balerinke na nogah štiriletnice

V prihodnje pa še copati za velike noge.



 

2 komentarja:

  1. zdaj vidim, da imava podobne hobije :)
    šivarija, ustvarjanje in torte :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Mi je res zelo všeč. Kako si ustvarjalna in pridna. Bravo !!!Maiko

    OdgovoriIzbriši